Wednesday 23 January 2013

Alkisah suatu petang...


Pada suatu ptg, 
Seorg shbt bertanya dgn nada yg sedih,


"Eh, knapa la ak rasa bila start jadi baik, da pakai tudung labuh aku rasa diri dah macam halimunan, xada laki lg yg nampak dri ak..xada laki yg nk tackle ak lgi.. dah mcm xlaku.."



~Lantas p'soalannya dijwb.. ~

Subhanallah! sedarlah wahai shbt tersayang.. 

kamu berhijrah pd kebaikan macam ni, makin mulia lah dr kamu di mata lelaki, 

malah makin m'jd rebutan.. 

mereka xbrani lg nk usyar2 kamu mcm dulu2 smsa kmu memperlihatkan auratmu yg tdk 

ditutup sempurna..

bkn krn mereka xnmpk kmu or kamu halimunan tp krna terbit respect yg tinggi pd kamu.. 

smoga trus istiqomah di jln ini shbt.. syg kamu krn Allah ♥



Para sahabat tercinta yg terus thabat dlm perjuangan ini.. ana uhibbukifillah abadan abada..:')

Aku tetap aku..
Apa yg aku tahu..
Aku seorang wanita..
Fitrahku sukakan diri cantik jelita..
Namun bukan cantik di mata manusia..
Tapi cantik pada mata sang Pencinta yg ku dambakan..

No comments:

Post a Comment